Zginiemy



Pierwotnie chciałem umieścić tu cytat. Jakiś. Taki obrazujący mnie tu i tam. Obrazujący drzewo tam. Świadczący o tym, iż przyłożyłem się do zadania i poszukałem cytatu do posta. By pasował do zdjęcia. Ale nie ... 

Tak bym postąpił ale coś nakazuje mi zrobić inaczej niż zwykle. Cholera wie czemu.

Powalone drzewa przygniatają inne. Wiatr przychodzi i niszczy, zabiera co swoje. Tylko nieliczni istnieją wbrew wszystkim, nieraz samotni, pozostawieni losowi. Gdy otoczenie wręcz krzyczy "Zginiemy" znajduje się zawsze ktoś, kto tego nie słyszy.  

Bycie na przekór jest denerwujące, frustrujące.  Można upaść z tłumem i zginąć na zawsze. Ale można nadal trwać i śmiać się z losu. Czasem ...

...Dziwnie się wygląda.

Komentarze

  1. ... bycie na przekór jest ciekawe... nawet za cenę dziwnego wyglądu...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty