Album

Wpadł mi do głowy taki dość szalony pomysł, by niektóre ze zdjęć z projektu 366BW, a dotyczące mojego Wrocławia, wydać jako album. Ale bez obaw, nikt go sprzedawać nie zamierza, bo któż miałby go kupować. Więc będzie darmowy, elektroniczny, w postaci PDF.

Część zdjeć Wrocławia, przedstawia miasto po zachodzie słońca. Zresztą znacie ten klimat. A album będzie mieć tytuł "Dobry Wieczór Wrocław".

Trzymajcie się cieplutko. Wiosna idzie !

 Pomysł na stworzenie albumu w pdfie zaczerpnięty od Dawida Markofa. Z twórczością Dawida polecam się zapoznać, bo jest to kawał świetnej fotografii -markoff.pl

5 komentarzy:

  1. ... ja tam bym kupiła TAKI ALBUM w wersji papierowej, by w łapkach potrzymać, oko i duszę ucieszyć w dowolnej chwili... nieraz myślałam o tym oglądając Twoje zdjęcia...
    ... z tego co widzę, dzięki Tobie zaglądając do innych, we Wrocławiu dużo się dzieje fotograficznie, przypuszczam, że nie tylko...
    czekam na album, już sam tytuł mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli kiedyś wydam to będziesz pierwszą osobą, która go dostanie. Jeszcze dopłacę :)



      Usuń
    2. ... to będę CIĘ niezwykle dopingować :)*

      Usuń
    3. ... z dopłaty :))) rezygnuję, ale album wpisuję na listę marzeń :))

      Usuń
    4. Nie zawstydzaj mnie tutaj :)

      Usuń