Szczytnicki





4 komentarze:

  1. ... jakie PIĘKNO!!! ... odbiera mowę... uwielbiam taką niepozorność w TAKIM (TWOIM) wydaniu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem tylko operatorem kamery. Kto inny aktorem i jemu się brawa należą !

      Usuń
    2. ... nigdy nie byłam we Wrocławiu :( i żeby wiedzieć skąd fotografujesz czasami szukam tych miejsc w internecie, natrafiam na mnóstwo zdjęć, naprawdę ładnych, każdy pokazuje inny Wrocław, ale nikt nie zabrał mnie na taki spacer w słońcu:) czy jak wcześniej wieczorny w świetle lamp...
      ... cieszę się, że odnalazłam takiego operatora:)

      Usuń
    3. Eryko - musisz odwiedzić Wrocław. Tu strasznie dużo się zmieniło, jeśli kiedyś tu byłaś. To zupełnie inne miasto, gdzie życie toczy się cały dzień ale i całą noc. Wypiękniało, wydoroślało i zmądrzało. Wspaniałe i fotograficzne miasto (tak, chwalę ile mogę).

      Tymczasem będę Cię oprowadzać. Jak tylko potrafię ! I cieszę się, że mogę. Zaszczyt ogromny !

      Usuń