119/366


Komentarze

  1. ... widzę Twoje zadowolenie... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie nie :) Ale dawno, dawno nie było mojego chłopaka. Zaniedbałem go fotograficznie.

      Usuń
    2. ... dlaczego nie ??? ... robisz świetne portrety, tak blisko podchodzisz...
      ... uwielbiam szczególnie portret dziewczyny z parasolem, przemknął mi na tumblr

      Usuń
    3. A to akurat nie moja sprawka :) Reblogowałem tylko.

      Obserwuję kilka blogów na tumblr, głównie fotografów z krajów dalekiego wschodu. Azjaci, czy obywatele dawnego ZSRR, tworzą niesamowite dzieła artystyczne. Rosyjska fotografia to fotografia związana z człowiekiem, systemem, mocarstwem, opierająca się mocno w podstawach humanizmu. Jakby czytać Swiatłanę Aleksijewicz. Także fotografia baśniowa, wyidealizowana, surrealistyczna.

      Natomiast azjaci tworzą dzieła mocno minimalistyczne. Surowe. Nostalgiczne. Uwielbiam. Mam obsesję na punkcie fotografii japońskiej.

      Usuń
    4. ... następny w kolejce był mężczyzna w kapturze, a to już Twoja sprawka, prawda? :))
      ... to mnie mocno zainteresowałeś, muszę wejść w temat... mówisz: masz obsesję... to może dlatego tak cudnie objąłeś ogród japoński:)

      Usuń
    5. Eryko - twórczość Fan Ho. Będzie się podobać !

      Usuń
    6. ... przepadłam... dziękuję... bardzo, bardzo!!!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty